Tu sês in: Pro Loco Faedis / L'Associazion Pro Loco Faedis

ASSOCIAZION PRO LOCO FAEDIS

Il mût miôr par spiegâ ce che e je e ce che e fâs la Pro Loco, probabilmentri, al è di lei chescj doi articui dal Statût.

• La Pro Loco e da dongje intune associazion dutis lis personis fisichis che a intindin operâ in maniere ative cul fin di davuelzi e di coordenâ lis ativitâts di promozion e di tutele dal teritori de comunitât di partignince, midiant de valorizazion des peculiârs storichis, artistichis, culturâls, naturalistichis e sociâls de localitât di Faedis, favorin il miorament de vite dai siei residents.
  • La Pro Loco, sogjet di dirit privât, e je costituide su base volontarie e no à finalitâts di vuadagn; i siei Socis a lavorin a favôr de midiesime in forme volontarie seont un ordenament interni, ispirât ai principis di democraticitât, di trasparence dai belançs e lis incarichis a vegni davueltis sore nuie. La pussibilitât di associâsi e je dade facoltât a ducj i citadins de localitât di partignince.
    La Pro Loco di Faedis e je apolitiche e apartitiche.

Dal 1966 i socis e i colaboradôrs a son animâts di chescj principis che si puedin riassumi in pocjis e semplicis peraulis: ”amôr pal propri paîs e pe proprie comunitât”. Un amôr sancîr che, dilunc dai agns di vite de nestre associazion, al à puartât a la organizazion di numerosis iniziativis, plui o mancul ladis ben, parcè che, come che si sa, nissun al è perfet, fasint deventâ la Pro Loco stesse un pont di riferiment impuartant te comunitât di Faedis.