Tu sês in: Pro Loco Faedis / Pubblicazions de Associazione Pro Loco Faedis /A Faedis Spiei de Vite - A Faedis, Immagini di Vita

PUBBLICAZIONS DE ASSOCIAZION PRO LOCO FAEDIS

Scheda Libro, Faedis Spiei de Vite
Introduzione Libro "Faedis Spiei de Vite"
Faedis

"... A FAEDIS SPIEI DI VITE"
"... A FAEDIS IMMAGINI DI VITA"

Maj 2006
Italian, Furlan

La Pro Loco Faedis, tal 2006, e ricuarde i siei 40 agns di attivitât uficiâl al servizi de comunitât di Faedis, a sosten di iniziativis di svariâts interès di caratar economic, sportîf, di valorizazion dal teritori, e ancje culturâl, in chest ultin contest si incuarde la publicazion che us proponin.

Si trate dal risultât di 10 agns di lavôr che nus à puartât a sgarfâ tai scansei di ducj chei che nus capitavin a tir, par sburtâju a tirâ fûr cecjis  fotografiis di pode valorizâ a livel storic, e come ricuàrt par personis, ricorencis, lûcs che a podaran, si pense fâ puest a un tic di nostalgie, In pocjis paraulis: la storie di Faedis contade cu li fotografiis de sô int.

Come autors di chest libri, a son dutis li spersonis che si son dadis dongje cu la lôr collaborazione, lassant ae Pro Loco Faedis il merit de organizazione dal lavôr, no podin nomenâlis come che nus sarès plasût, par rispiet de risercatece motivade di plui di cualchidun, sperant che chei che pensavin di sei nominâts in chestis pagjinis ni se vedin a mâl.

Tal libris us ripuartin une part dal archivi fotografic de Pro Loco Faedis, che, al moment al in grume 700 fotografiis, stampadis e catalogadis, dutis a son stadis in mostr lunc i 10 agns passâts, te sagre di Faedis.

Mariarosa Cudiz, Nerina Picini, Gianni Lauzana e son stâts chei che àn dât dongje e curât l’archivi fotografic, e fate l’impostazione dal libri,e che, profitants di cheste ocasion, a ringraziin ducj chei che in cualsisei forme a aà colaborât cun lor.

A chest pont, une paraule par trê Presidents de Pro Loco Faedis che a àn sostignût chest lavôr: Armando Armellini, il President che al à  scomençat le iniziative, e che come president dal comitât pai 40 agns de Pro Loco Faedis al à judât pe stampe dal libri; Giancarlo Armellini al à dât une man a fa partì il lavôr di ingrumâ fotografiis; Luigi Miani, il President di cumò, al a sburtât a completâ l’opare, e cun di gracie dai Presidens di prime, le puarte a finiment.

FOTOGRAFIIS DAL LIBRI

esposizione di alcune immagini del libro
Le prime Feste del Vino a Faedis

La Piazza di Faedis all'inizio del 1900