Tu sês in: Pro Loco Faedis / Pubblicazions de Associazione Pro Loco Faedis /Artemisio Piccini, Scultôr ma no dome ...

PUBBLICAZIONS DE ASSOCIAZION PRO LOCO FAEDIS

Scheda Libro, Artemisio Piccini, Scultôr ma no dome - Scultore ma non solo
Introduzione Libro Artemisio Piccini, Scultôr ma no dome - Scultore ma non solo
Faedis

ARTEMISIO PICCINI
Scultôr ma no dome - Scultore ma non solo

Maj 2005
Italian, Furlan

Tal inmaneâ la mostre documentade sul presint catalic, l’Aministrazion Comunâl e la Pro Loco a intindin dâ un meretât rilêf a chês personis che, come Artemisio PICCINI, a lassin intuî cetante ricjece espressive che si cjate tes nestri piçulis realtâts.

Artemisio Piccini al è un personaç indotât di une vore di talent, ma pôc cognossût ai plui, ancje parcè che par tancj agns al è stât intal forest. In cualchi misure al è l’embleme di une art popolâr che e scor sot de tiere dai nestris paîs e che al cjate une pluralitât di espressions tal cjamp de piture, de sculture, de leterature, ancje cence jessi puartât ai onôrs de fame.
Artemisio al è un personaç umil e cidin, che te sculture al à cjatât la maniere di dâ cuarp e espression, seguint une sô particolâr inclinazion, a la sô imagjinazion e al fantastic mont primordiâl.

Immagini di Artemisio PicciniCheste mostre e je un omaç che i ufrìn; un dovût tribût di atenzion e di ricognossince.

O ringraziìn Romano BINUTTI che al à curât la organizazion de mostre e il presint catalic e ducj chei visitadôrs che a podaran amirâ lis sôs oparis. O sin convints che la int che e visitarà la mostre e varà la pussibilitât di cjatâ inricjiment e dilet pal spirt.

CUALCHI SCULTURE DI ARTEMISIO PICCINI

esposizione di alcune immagini del libro
Totem

Ancona