Tu sês in: Pro Loco Faedis / Pubblicazions de Associazion Pro Loco Faedis

Elenco Libri pubblicati dalla Pro Loco Faedis

CARTULINIS SOUVENIR
Zenâr dal 2010

Tra il 2009 e il 2010 la Associazion Pro Loco di Faedis e je rivade adore a metin in vore un progjet che al jere za in cantîr timp indaûr: la stampe des cartulinis Souvenir di Faedis, che a mancjavin di tant timp incà. In ogni cartuline a son diviers slambris di teritori dal comun, cuntune afetuose scrite "Mandi di Faedis".

Lis Cartulinis a son in vendite li di:
- Cartoleria Guion, Piazza I° Maggio - FAEDIS
- Tabaccheria Fonga Letizia, Piazza Mons. Pelizzo - FAEDIS
- Bar "La Pergola", Piazza I° Maggio - FAEDIS
- Osteria Moderna, Via Cividale - FAEDIS

DEPLIANT COMUNE DI FAEDIS
Jugn 2009
(Talian, Inglês)

Tal 2009 la Associazion Pro Loco di Faedis e à colaborât cu la Aministrazion Comunâl, te realizazion di un opuscul promozionâl dal teritori comunâl, furnint sei i contignûts sei lis imagjins. In particolâr l‘apuart si è concentrât te preparazion di une cjartine cu lis indicazions e informazions utilis e di une cjartine-stradari dal comun.

Cliche culì par discjariâ la cjartine cun dutis lis indicazions utilis!
Cliche culì par discjariâ il stradari di Faedis!

Faedis

"... A FAEDIS SPIEI DI VITE"
"... A FAEDIS IMMAGINI DI VITA"

Maj 2006
Italiano, Furlan

Tal 2006 la Pro Loco e à fiestezât 40 agns di ativitât, biel avuâl dedicade a la Comunitât di Faedis par sostignî lis diviersis iniziativis tal cjamp economic, sportîf, dant valôr al so teritori e ancje tal cercin culturâl. La presinte publicazion si incuadre propri in chest ultin contest. Al è il risultât di 10 agns di lavôr dedicât a gjavâ vie dal anonimât, da lis casselis privadis, lis vieris fotografiis cul fin di valorizâ come documents storics de Comunitât di Faedis e come ricuart pes personis, aniversaris, lûcs che a podaran di sigûr dismovi un pocje di nostalgjie. Duncje: la storie di Faedis descrite cu lis imagjins fotografichis.

ARTEMISIO PICCINI
Scultôr ma no dome - Scultore ma non solo

Maj 2005
Italiano, Furlan

Artemisio Piccini al è un personaç indotât di une vore di talent, ma pôc cognossût ai plui, ancje parcè che par tancj agns al è stât intal forest. In cualchi misure al è l’embleme di une art popolâr che e scor sot de tiere dai nestris paîs e che al cjate une pluralitât di espressions tal cjamp de piture, de sculture, de leterature, ancje cence jessi puartât ai onôrs de fame.

LEA D'ORLANDI PITTRICE
1890 - 1964

Maj 2004
Italian, Furlan

La Aministrazion comunâl e la Pro Loco a intindin fâ onôr a la memorie di Lea D’Orlandi, poliedriche artiste des arts visivis, studiose di tradizions popolârs, autore di fortunâts tescj par teatri par furlan, che e trasformà Faedis tal “lûc” de sô anime e, par mieç des sôs oparis, ancje de nestre.