Inizio pagina - Home - Contattaci - Menu - Contenuto Pagina - Menu di Servizio

Associazione Pro Loco Faedis
 
contenuto pagina
Tu sês in: Pro Loco Faedis / Pubblicazions de Associazion Pro Loco Faedis

PUBBLICAZIONS DE ASSOCIAZION PRO LOCO FAEDIS

Elenco Libri pubblicati dalla Pro Loco Faedis
Faedis

CARTULINIS SOUVENIR
Zenâr dal 2010

Tra il 2009 e il 2010 la Associazion Pro Loco di Faedis e je rivade adore a metin in vore un progjet che al jere za in cantîr timp indaûr: la stampe des cartulinis Souvenir di Faedis, che a mancjavin di tant timp incà. In ogni cartuline a son diviers slambris di teritori dal comun, cuntune afetuose scrite "Mandi di Faedis".

Lis Cartulinis a son in vendite li di:
- Cartoleria Guion, Piazza I° Maggio - FAEDIS
- Tabaccheria Fonga Letizia, Piazza Mons. Pelizzo - FAEDIS
- Bar "La Pergola", Piazza I° Maggio - FAEDIS
- Osteria Moderna, Via Cividale - FAEDIS

 
Faedis

DEPLIANT COMUNE DI FAEDIS
Jugn 2009
(Talian, Inglês)

Tal 2009 la Associazion Pro Loco di Faedis e à colaborât cu la Aministrazion Comunâl, te realizazion di un opuscul promozionâl dal teritori comunâl, furnint sei i contignûts sei lis imagjins. In particolâr l‘apuart si è concentrât te preparazion di une cjartine cu lis indicazions e informazions utilis e di une cjartine-stradari dal comun.

Cliche culì par discjariâ la cjartine cun dutis lis indicazions utilis!
Cliche culì par discjariâ il stradari di Faedis!

 
Faedis

"... A FAEDIS SPIEI DI VITE"
"... A FAEDIS IMMAGINI DI VITA"

Maj 2006
Italiano, Furlan

Tal 2006 la Pro Loco e à fiestezât 40 agns di ativitât, biel avuâl dedicade a la Comunitât di Faedis par sostignî lis diviersis iniziativis tal cjamp economic, sportîf, dant valôr al so teritori e ancje tal cercin culturâl. La presinte publicazion si incuadre propri in chest ultin contest. Al è il risultât di 10 agns di lavôr dedicât a gjavâ vie dal anonimât, da lis casselis privadis, lis vieris fotografiis cul fin di valorizâ come documents storics de Comunitât di Faedis e come ricuart pes personis, aniversaris, lûcs che a podaran di sigûr dismovi un pocje di nostalgjie. Duncje: la storie di Faedis descrite cu lis imagjins fotografichis.

Cliche culì par viodi la schede dal libri!

 
Faedis

ARTEMISIO PICCINI
Scultôr ma no dome - Scultore ma non solo

Maj 2005
Italiano, Furlan

Artemisio Piccini al è un personaç indotât di une vore di talent, ma pôc cognossût ai plui, ancje parcè che par tancj agns al è stât intal forest. In cualchi misure al è l’embleme di une art popolâr che e scor sot de tiere dai nestris paîs e che al cjate une pluralitât di espressions tal cjamp de piture, de sculture, de leterature, ancje cence jessi puartât ai onôrs de fame.

Cliche culì par viodi la schede dal libri!

 
Faedis

LEA D'ORLANDI PITTRICE
1890 - 1964

Maj 2004
Italian, Furlan

La Aministrazion comunâl e la Pro Loco a intindin fâ onôr a la memorie di Lea D’Orlandi, poliedriche artiste des arts visivis, studiose di tradizions popolârs, autore di fortunâts tescj par teatri par furlan, che e trasformà Faedis tal “lûc” de sô anime e, par mieç des sôs oparis, ancje de nestre.

Cliche culì par viodi la schede dal libri!